RALA-palautteen avulla parannat toimintaasi ja yhteistyötäsi
RALA-palaute on työkalu, jonka avulla keräät helposti arvokasta projektipalautetta kumppaneiltasi ja asiakkailtasi.
Palautejärjestelmä tuottaa toimintasi kehittämistä tukevaa tietoa ja vahvistaa yhteistyötä eri projektitahojen kanssa. Se palvelee esimerkiksi rakennushankkeen tilaajia, rakennuttajia, konsultteja, pää- ja aliurakoitsijoita sekä suunnittelijoita.
Palvelun valmiit kysymyspatteristot tekevät palautteesta vertailukelpoista. Arvioinnin kohteina ovat yrityksen onnistuminen projektissa, henkilöstön osaaminen ja yhteistyön yleinen toimivuus. Myös RALA kerää palautetta RALA-pätevien yritysten referenssikohteista ja julkaisee siitä yrityksen luvalla yhteenvedon RALAn verkkosivujen yrityshaussa.
RALA-palautteen avulla
- Saat vertailukelpoista tietoa toimintasi laadusta.
- Tunnistat yrityksesi kehityskohteet ja vahvuudet.
- Parannat vuorovaikutusta ja yhteistyötä.
- Lisäät toimintasi läpinäkyvyyttä ja yrityksesi luotettavuutta.
RALA-palautteen käyttö on helppoa
1. Kirjaudu palautejärjestelmään osoitteessa palaute.rala.fi.
2. Saat sähköpostilla linkin vastauslomakkeeseen ja lähetät sen vastaajille.
3. Saat raportin annetuista vastauksista.
Ajankohtaista

Loppuvuoden uudet RALA-pätevät ja RALA-sertifioidut yritykset
RALAn arviointilautakunta myönsi vuoden 2022 jälkipuoliskon aikana lukuisia uusia RALA-pätevyyksiä ja RALA-sertifikaatteja. Onnittelut toimintansa tason ja laadun todentaneille yrityksille!

25 vuotta laatua
Rakennusalan yritysten pätevyysluokituksista alettiin puhua Suomessa jo 1960-luvulla. Ajatus nytkähti vauhdilla eteenpäin 1990-luvulla, kun rakentamisen laatuongelmat ja harmaan talouden torjunnan tarve saivat koko rakennusalan puhaltamaan yhteen hiileen tilanteen parantamiseksi. Ratkaisuksi perustettiin yhdistys nimeltä RALA loppuvuodesta 1997.

Tulossa: ajankohtaisia nostoja alalta
RALA julkaisee rakentamisen laatuun ja vastuullisuuteen liittyviä ajankohtaisia uutisia myös muilta alan keskeisiltä toimijoilta. Haluamme nostaa tärkeitä asioita yhteiseen keskusteluun ja tuoda hyviä käytäntöjä ja ratkaisuja esiin yleisesti hyödynnettäväksi. Seuraa tätä paikkaa!

RTH Oy: Asiakastyytyväisyyttä ja laatua sujuvalla viestintäjärjestelmällä
Kiinteistöjen ja ulkoalueiden kunnossapidon palveluja tarjoava RTH Oy tekee työt tehokkaasti laadusta tinkimättä. Asiakastyytyväisyys tuottamalla laadukasta jälkeä sovitussa aikataulussa kustannustehokkaasti ja turvallisesti on RTH Oy:n päätavoite aina uutta projektia aloitettaessa.